دانلود بازی Sleepy Jack v13590 برای اندروید
@ بیا دانلود کن @
دانلود:نرم افزار ها وفیلم ها و موزیک هاو...

دانلود بازی Sleepy Jack v13590 برای اندروید

 

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 

بازی رویاهای شما !
یکی از ۱۰ بازی برتر سال اندروید ؛ بازی زیبایی که توانسته است با ارایه گیم پلی جدید و مهیج ، به جایگاهی که شایسته آن است دست پیدا کند .
بازی انتخاب شده توسط ویرایشگران گوگل پلی و بهترین بازی دسته آرکید و اکشن .
تمامی موارد ذکر شده از جمله عناوین بازی Sleepy Jack می باشد که هم اکنون با صدها هزار بار دانلود و نصب توانسته است خود را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های اندروید معرفی کند .

به جک خواب آلود کمک کنید تا پرواز کرده و با موفقیت از گذرگاه رویا ها عبور کند . این بازی در ۴۰ مرحله مختلف با ۱۰ ساعت گیم پلی در یک محیط ۳ بعدی آماده است تا شما را به خود سرگرم سازد .

 

 

 حجم : ۲۲٫۴۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم

 

دانلود با استفاده از بارکد خوان QR اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )


نظرات شما عزیزان:

Jimie
ساعت19:48---21 مرداد 1391
سلام دوست عزیز من به یک نویسنده نیاز دارم که مثل تو برای وبلاگش وقت بزاره



می خوام برای وب من مطلب بزاری



بدون تبادل لینک 1000 بازدید دارم



فرقی نمی کنه موضوت چی باشه



چون وبلاگ تمام و کمال همه ی موضوع ها رو ساپورت می کنه



و می تونیم با همکاری هم هم پیچ رنک و هم امار رو بالا تر ببریم تا دامنه رایگان رو هم بگیریم
پاسخ:سلام: من همین یکی هم بازور روزی 5 بارآپدیت می کنم.شرمنده نمی رسم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:دانلود ,بازی, Sleepy, Jack, v13590 ,برای ,اندروید,,
ارسال توسط محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 12523
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

!-- End WebGozar.com Poll code --